luni, 4 februarie 2013

Biscuiti pt Bebe

Am descoperit cea mai simpla reteta de cocatura din lumea asta. Printesa Mi-a deschis ochii, motiv pt care ii multumesc. Am facut reteta asta si mi-au iesit 10 biscuiti micuti, sfaramiciosi si deliciosi.... fi-mea i-a ras de vineri pana azi. Bine, am modificat un pic reteta ca fi-mea are deja mai bine de 1 an si nici nu detin cuptor electric. Asa zic... am folosit faina normala nu de mei, pentru ca nu le am cu alergiile (fi-mea a mancat capsune la 6 luni) si nici nu cred asta cu feritul de toate relele. Cred in schimb ca fiecare mama isi creste copilul asa cum crede ea de cuviinta si e cel mai bine asa. Buun, deci o banana maaare (cea mai mare banana pe care am gasit-o) si faina cat cuprinde. Am lasat la cuptor vreo 10-12 min, pana au inceput sa prinda nitica culoare pe deasupra... i-am scos, i-am racit si gata! A mancat mandra mea cu pofta. Cu mentiunea ca a trebuit ori sa matur ori sa aspir dupa ce manca pt ca sunt ffffff sfaramiciosi.
Sarut mana pt masa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu