luni, 11 februarie 2013

Amestecate

De luni asa:

  • cand m-am trezit eu era soare si aveam in cap sa fac o multime de lucruri. Intre timp s-a innorat si s-a lasat si ceata, iar eu am chef sa zac pe canapea si sa citesc (se intelege ca nu se poate, am un copil care vrea sa citesca cu mine si rasfoieste orice dar absolut orice am in mana). De aici rezulta ca sunt meteodependenta. Dar rau nu oricum:)))
  • Am citit pe blog la Ana cum se comporta e-Mag cu clientii. Nu mi-a placut. Cam asta e si politica Vodafone si a mai multor firme mari de la noi. Nu le pasa de fidelizarea clientului, prefera sa se axeze pe aducerea de clienti fara sa se gandeasca la faptul ca piata este deja suprasaturata de serviciul pe care el il ofera si ca e muult mai usor (logistic si financiar) sa investesti in fidelizarea clientilor vechi decat in aducerea de clienti noi in flux continuu. Ma rog, asa se fac afaceri in Romania.
  • Un prieten era sa isi ia teapa de la pediatru. I-a spus ca la 4 luni fetita lui trebuie sa faca Rotarix pe care trebuie sa il achizitioneze el din buzunarul propriu (si personal- 300 lei doza). Sa ne lamurim: vaccinurile din schema nationala de vaccinare (cele pe care pediatrul ni le prezinta ca fiind obligatorii) sunt subventionate de stat. Ceea ce inseamna ca ai nostri copii trebuie sa beneficieze de ele in mod gratuit. Rotarix este un vaccin optional, impotriva unui virus ce provoaca enterocolita. Se face in 2 doze pana la varsta de 6 luni. Ceea ce nu il protejeaza pe copil decat de un tip de enerocolita, cea produsa de Rota virus. E la alegerea fiecaruia daca il face sau nu.
  • Nasi-meu si-a tras prietena. Draguta, bruneta si creata, o cheama Dana si e medic. Ma bucur pentru el.
  • Copilul meu mai nou ma alearga prin casa facand "gâdi gâdi". Imi place de mor.
Va pup, sa aveti o saptamana minunata!

2 comentarii:

  1. şi la mine era soare de dimineaţă şi acum e noapteee! sper să fie albă, că mîine examen :-)

    copilul tău vrea să te gîdile, de aia face gadi gadi? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaa... n-am diacritice:)))) acum am corectat sa se inteleaga:) Bafta multa maine la examen!

    RăspundețiȘtergere