joi, 3 ianuarie 2013

new year's rezolutions

... un pic cam tarziu, stiu, dar eu nu fac niciodata lucrurile atunci cand altii spun ca trebuie facute, le fac atunci cand simt ca trebuie facute.... nici macar nu stiu cum sa povestesc, dar anul asta vreau sa repar o greseala din trecut...
Acum 3 ani si eu si Radu ne-am hotarat brusc sa nu mai fumam. Si n-am mai fumat... A fost greu, al naibii de greu, a fost o perioada in care credeam ca o sa se termine totul, ne certam din orice, tipam unul la altul din te miri ce, fiecare cearta se termina cu mine plangand in hohote si Radu plecand la plimbare sa ii treaca nervii. A trecut perioada aceea si ne-a fost bine... Puteam respira, cheltuiam mai putin, ne simteam mandri de ceea ce realizasem impreuna.
Acum 3 luni m-am apucat din nou... Ca asa am vrut eu, ca aveam impresia ca asa imi va fi mai bine, voi avea mai multa rabdare, voi fi mai calma... Si am fost o perioada... Apoi totul a revenit la normal cu exceptia faptului ca iar fumez (haine mirosind a tigara, fum in casa, copil inhaland nicotina)... acum vreau sa renunt din nou, mai ales pt copil, care nu mi-a gresit cu nimic ca, dupa ce ca traieste intr-un oras super poluat, sa imi inspire fumul... Sper sa imi iasa, sa pot sa ma simt bine din nou... Stiu ca va fi rau inainte sa fie bine dar mai stiu si ca va fi bine intr-o zi nu foarte indepartata. Tineti-mi pumnii stransi ca am nevoie!

3 comentarii:

  1. hai că o să reuşeşti! ţin pumnii!
    (sînt nefumătoare şi eu de acuş mmm 3 ani, la sfîrşitul lui februarie fac 3 ani, acum cică învăţ pentru examene (bine, în seara asta chiar nu) şi chiar mă gîndeam la scenarii recompensatorii am învăţat 5 cursuri - am dreptul la o ţigară!!!!)...

    sper să trec peste perioada de examene fără să mă reapuc. destul ronţăi dulciuri ceva de speriat.

    merge la tine?

    RăspundețiȘtergere
  2. a mers perfect... am o luna de cand n-am mai fumat. A fost mult mai usor ca prima data. Nu te reapuca dupa 3 ani ca o sa ai maaaaaari sentimente de vinovatie si nu se merita. Tu esti nefumatoare. Fii mandra de asta. Altii incearca sa se la se cu disperare de nenumarate ori si nu pot.

    RăspundețiȘtergere