joi, 31 ianuarie 2013

Nevoi matinale

Astept cu nerabdare 5 minute de liniste. 5 minute in care sa pot sa tastez fara sa imi dea cineva peste mana, fara sa ma gandesc la mancarea de pe aragaz sau la faptul ca n-am mai spalat pe jos de 2 zile. Am nevoie de odihna... de o noapte dormita cap coada... de calm... Un fel de "Serenity now!".
N-am parte... Pentru ca cineva trebuie sa faca mancare, sa schimbe copilul, sa dea cu mopul, sa dea cu aspiratorul, sa spele rufe, sa ii dea biberonul noaptea, sa spele vase si sa se joace cu copilul... Jocuri educative daca se poate... nu de alta dar copilul creste si are nevoie sa se dezvolte atat fizic cat si intelectual... ca am de crescut un copil nu o maimuta... Si cateodata mi-e ciuda pe mine ca nu pot sa ma concentrez, ca izbucnesc nervoasa, ca plang, ca mi se pare ca nu am nici un ajutor (si aici e tot vina mea ca nu deleg), ca nu sunt o mama asa cum as vrea sa fiu.. Si vine noaptea si nu am somn gandindu-ma cum sa fac sa fie bine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu