duminică, 2 decembrie 2012

Esti lovit cu leuca in cap

LÉUCĂ, leuci, s. f. Parte a carului formată dintr-un lemn încovoiat, cu un capăt îmbucat în osie și cu celălalt prins de loitră, spre a o sprijini. ◊ Expr. A fi lovit (sau bătut, pălit, trăsnitcu leuca (în cap) = a) a fi zăpăcit, prostănac, idiot; b) a fi beat. – Din bg. levka. 

Bunica mea are vorba asta:) Ori de cate ori cineva face ceva de neinteles pentru ea asa ii zice. Week-endul asta al meu sot a fost lovit de leuca. Era trist, foarte trist, ori de cate ori cineva il intreba ce are raspunsul era invariabil:"N-am nimic, lasati-ma dracului in pace!"
Nu am inteles niciodata nevoia asta a barbatilor de a-si reprima sentimentele. Eu cand am nervi afla si vecinii ce ma supara. Tip, bat cu pumnul in masa, se vede si ca sunt nervoasa, se cunoaste si motivul care ma determina sa ma comport asa. Daca am o problema careia nu reusesc sa ii gasesc rezolvare intreb pe toata lumea, poate, din vorba in vorba cineva a mai trecut prin aceeasi situatie, stie cum trebuie procedat. Daaa, am fost ranita de nenumarate ori pentru ca nu stiu sa imi tin gura si spun tot ce am pe suflet, dar de cele mai multe ori durerile mele si-au gasit alinare si problemele mele rezolvare. 
Asa ca, nu pot intelege pe nimeni care alege sa se interiorizeze degeaba. Omul este fiinta sociala si sociabila si ar trebui sa se comporte ca atare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu