vineri, 9 noiembrie 2012

Sfintii Mihail si Gavriil

Ieri, daca tot a fost sarbatoare, in primul rand am pus la spalat. Cand s-a oprit maina mi-am dat seama ca, fiind sarbatoare, nu trebuia sa spal:) Oh -well... Apoi am facut chestii noi de mancare cam asa:

Legume la cuptor: Se iau 3 cartofi, 1 morcov, 1 ceputza miiiiiica miiiiica, 1 ardei, 2-3 catei de usturoi si sare cat vrea fiecare.... aaa, si o bucata de unt cat o nuca. Se taie toate aceste minunatii (eu le-am facut bastonase) se pun in tava pe hartie de copt si se dau la cuptor pana de inmoaie cartofii. A fost cea mai buna mancare pe care am gustat-o in ultima vreme. A infulecat si mandra cam jumate din cantitate, ceea ce inseamna ca i-a placut raaaau:)

Placinta de Dovleac: Se curata un dovleac de la Profi (1kg jumate), se pastreaza injuraturile -de coaja ma-sii ca iar m-am taiat si cine dracu m-a pus sa aleg un dovleac in halul asta de curbat, nu stiam ca o sa-mi rup degetele incercand sa-l decojesc- pentru persoana proprie, nu de alta dar am un piticut ce mi se vantura printre picioare mai rau ca un motan in calduri:). Se da prin razatoare si se pune intr-o oala cu zahar (din ochi) si scortisoara(tot din ochi) la foc mic pana scade zeama. Intre timp, intr-un castron se pun 12 linguri de faina, 12 linguri de apa, 12 linguri de ulei si un bot de drojdie (daca nu uitati de ea, se freaca cu un pic de zahar si se pune prima, daca uitati.... oh well, merge adaugata si ulterior) se amesteca bine pana iese o coca moale si uleioasa. coca asta se imparte in 5 bucati egale si se intinde pe masa cu sucitorul. Masa trebuie pudrata din belsug cu faina si repetata operatiunea din cand in cand ca sa isi traga coca cata faina are ea nevoie. Pe foaia astfel intinsa se adauga dovleac si se ruleaza. se pune in tava pe hartie de copt si se da la cupor pana se rumeneste aluatul.

It was a good day for science!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu