joi, 15 noiembrie 2012

Nocturne

Sa va zic ce am facut azi noappte: pe la 2 inca il auzeam pe al meu cum se cearta pe net la jocuri cu baietii (se joaca tanculete in retea), se trezise si mandra si nu reusea sa adoarma de gura lui, asta bause considerabil si era pus pe harta.... si m-au luat si pe mine nervii si i le-am insirat pe toate de nu avea timp sa zica nik, i-am zis ca bine ca el isi permite sa se imbete si sa stea pe net pana la 2 ca eu nu pot si poate as vrea si eu dar da fi-mea trezirea la 6, ca bine ca cineva se imbata si altcineva are grija de copil in relatia asta si am iesit trantind usa si i-am varsat si berea pe care o mai avea la wc. S-a facut liniste si m-am culcat si eu am culcat di copilu langa mine in pat:) Azi dimi, cand a facut ochi Bia pe la 6 il aud pe al meu: Daca vrei stai tu si dormi ca stau eu cu fata! S-a umflat pipota in mine:)))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu